Khamis, November 26, 2009

2012: kembalinya daulah dan kuasa Sultan dan Raja-Raja Melayu yang hilang

Dengan lafaz bismillah pembuka bicara, assalamu’alaikum doaku ke atasmu.

“Tak Melayu hilang di dunia”. Itulah sumpah keramat Laksamana Hang Tuah (bukan nama sebenar) seorang pahlawan Melayu yang terkenal dengan kehandalan ilmu persilatannya dan ketinggiannya mendalami ilmu agama yang dipelajarinya daripada Adiputra (nama sebenar: Tuan Syarif Aulia atau Syeikh Sayid Thana’uddin atau Syeikh Abdul Karim As-Saman Al-Madani atau Syeikh Sayid Pendita Adiputra atau Syeikh Samman) yang termasuk di antara Wali 7 yang juga adik kepada Syeikh Husein Jamadil Al-Kubra (Maulana Husein) juga guru kepada Raja Sulu Buansa (Ewansa), Sunan Bonang dan Sunan Giri yang juga pernah ditemui oleh Sunan Kalijaga dan Syeikh Sutabris. Apakah sebenarnya mesej tersirat yang ingin disampaikan oleh Laksamana Hang Tuah kepada bangsa Melayu? Apakah ada rahsia dan amanah disebaliknya kepada bangsa Melayu sebagai khalifah di akhir zaman? Laksamana Hang Tuah bukan calang-calang orang atau bukan orang kebiasaan yang mampu melafazkan ungkapan seperti itu. M Nasir pernah berkata, “pandanglah aku, akulah dia”. Maka, lihatlah keperibadian milik gurunya. Sepertimana Tun Dr Mahathir membaca puisinya yang bertajuk “Melayu mudah lupa” dan “Perjuangan belum selesai” dan ketiga-tiga ungkapan ini saling bersangkut-paut.

Secara tersuratnya, bagi saya bangsa Melayu sememangnya tidak akan hilang di dunia kerana penakrifan bangsa Melayu ini sangat luas. Jika mengikut Perlembagaan Malaysia Perkara 160(2) menakrifkan bangsa Melayu ialah mereka yang bertutur dalam Bahasa Melayu sebagai bahasa harian, mengamalkan adat resam Melayu dan beragama Islam. Keunikan yang ada pada bangsa Melayu ini ialah melalui paras rupa mereka. Tidak seperti bangsa Cina dan India yang mempunyai ‘trademark’nya sendiri. Paras rupa bangsa Melayu adalah bersifat ‘universal’ bak kata Makcik Astro, “macam-macam ada”. Mana tidaknya, ada yang mempunyai paras rupa seperti Jawa, Bugis, Boyan, dan etnik-etnik lain yang ada di bawah struktur bangsa Melayu itu sendiri selain mempunyai rupa paras Pakistan, Iran, Arab, China, India, Siam dan pelbagai lagi negara-negara Asia lain sehinggakan kita tidak tahu untuk mengklasifikasikan genetik dan rupa paras sebenar bangsa Melayu itu jika ditanya oleh orang luar terutamanya pelancong asing. Tidak hairanlah mengapa Malaysia digelarkan sebagai ‘The Truly Asia’.

Berkenaan dengan tajuk asal artikel ini, seperti yang kita sedia maklum Persekutuan Malaysia merupakan sebuah negara Raja Berperlembagaan di mana Yang di-Pertuan Agong adalah sebagai Ketua Negara. Namun, sebagai sebuah negara yang menjalankan sebuah sistem yang dicipta oleh Yahudi Laknatullah iaitu Demokrasi, peranan dan kuasa sebagai Ketua Negara tidak dapat berjalan secara telus kerana ianya dibelakangi oleh kuasa Perdana Menteri dan kabinet serta mereka yang berkepentingan. Ianya tidak seperti suatu ketika dahulu ketika sebelum zaman penjajahan kuffar ke Tanah Melayu ini di mana Sultan dan Raja mempunyai kuasa mutlak sebagai seorang Ketua Negara dan Ketua Agama (menyebar, menegak dan mempertahankan agama Allah) ke atas negeri atau tanah jajahan naungannya dan sebab itu dengan izin Allah Sutan atau Raja yang terdahulu mempunyai daulahnya. Sekarang? Masihkah ada daulahnya? Barangkali ianya sudah tiada kerana gejala murtad, maksiat, keruntuhan akhlak serta segala agenda musuh-musuh Islam yang cuba ingin memesongkan aqidah umat Islam di Malaysia pada hari ini dibiarkan begitu sahaja tanpa ada sebarang kuasa untuk menghalangnya daripada terus berlaku. Contohnya, pertubuhan Sisters In Islam, kenapa ianya tidak diharamkan? Kadangkala saya berasa pelik dan hairan, kenapa apabila berlaku kekecohan politik sahaja seperti yang pernah terjadi di Perak dan sebelum itu di Terengganu baru Sultan ‘mahu’ masuk campur? Mungkin sahaja perkataan ‘mahu’ itu boleh digantikan dengan perkataan ‘diarah’. Ini menunjukkan tiada ketelusan dalam pentadbiran negara dan kuasa Sultan dan Raja boleh dimanipulasi oleh pihak-pihak yang berkepentingan. Walaupun sedap didengar oleh bangsa Melayu sendiri dengan ungkapan ‘Raja Berperlembagaan’, hakikatnya ia merupakan sebuah sistem Demokrasi yang ditampal dengan cebisan kain kerana Yahudi tahu bahawa bangsa Melayu sangat setia dan taat kepada Sultan dan Rajanya sepertimana setianya Laksamana Hang Tuah kepada Sultan Melaka. Maka dengan adanya ‘Raja Berperlembagaan’ ini, sistem Demokrasi telah berjaya didirikan di Malaysia oleh musuh-musuh Islam selama lebih 52 tahun. Saya yakin, Tanah Melayu tidak akan diberikan kemerdekaan oleh pihak penjajah kuffar sekiranya Tunku Abdul Rahman berdegil untuk menggunakan sistem Khilafah dalam pemerintahan negara sepertimana kerajaan-kerajaan Melayu Islam sebelumnya. Hari ini, hakikatnya kita masih lagi belum merdeka secara mutlak kerana kita masih dibelenggu dengan sistem tajaan Yahudi Laknatullah dan sudah tentu kemenangan tetap berpihak kepada mereka. Kita tidak nampak mereka tetapi mereka sentiasa memerhatikan gerak-geri kita.

Dahulu, taat setianya bangsa Melayu kepada Sultan dan Rajanya kerana kuasa yang dipegang mereka telah mempertahankan ketuanan agama Islam di Tanah Melayu ini. Hari ini? Bukan maksud saya untuk menggulingkan institusi Sultan dan Raja tetapi pecahkanlah tembok penghalang yang ada. Seperti yang telah berlaku kepada Nik Abdul Aziz yang ingin menegakkan Hukum Hudud di Malaysia, usulnya ditolak begitu sahaja. Sebelum ini saya terfikir juga, kenapa Nik Abdul Aziz tidak melaksanakan Hukum Hudud di negerinya terlebih dahulu sebagai perintis dan contoh kepada negeri-negeri lain. Sekarang baru saya faham, ada tembok besar yang menghalang dan menyekatnya daripada menyempurnakan amanah Allah. Cuba anda fikir, kenapa Sultan dan Raja tidak masuk campur untuk membantunya melaksanakan amanah Allah ini. Bukankah Hukum Hudud itu ciptaan Allah yang wajib dilaksanakan di dalam sistem pemerintahan sesebuah negara Islam? Bukankah Sultan atau Raja ini berperanan sebagai Ketua Agama? Atau sekadar boneka penyedap mata? Bukankah status negara Islam itu terbatal dengan sendirinya jika Undang-Undang Allah ini tidak dilaksanakan walaupun pemerintahnya seorang Islam dan penduduknya bermajoritikan Islam? Bukankah menolak dan mempertikaikan Undang-Undang Allah ini hukumnya Murtad? Penyelesaiannya, saya sayang Sultan dan Raja kerana baginda seorang Islam, saya sayang Perdana Menteri dan Nik Abdul Aziz kerana mereka seorang Islam tetapi saya benci Yahudi Laknatullah, maka hancurkanlah tembok ciptaannya yang memisahkan kita dengan kuasa mutlak umat Islam iaitu DEMOKRASI! HANCURKAN DEMOKRASI, TEGAKKAN KHILAFAH! Hanya sistem Khilafah sahaja yang diredhai dan diberkati Allah yang juga akan membela untung nasib umat Islam bukan sahaja di Malaysia, malah di seluruh dunia.

InsyaAllah, dengan kuasa Allah yang Maha Kuasa ‘mungkin’ akan berlaku perubahan besar di dalam sistem pemerintahan negara yang menimbulkan sedikit kekecohan dan kembali aman damai pada pilihanraya yang ke 13 pada tahun 2012 nanti. InsyaAllah, Al-Wathiqu Billah, Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Almarhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah yang telah dilantik sebagai Di-Pertuan Agong ke 13 pada hari Jumaat 13 Disember akan mendapat kuasanya kembali untuk menaungi 13 negeri di bawahnya dan dibantu 5 pahlawan Melayu Islam bersaudara. Persiapkanlah diri kita dengan menyempurnakan 13 rukun solat, 5 kali sehari semalam. 13 adalah tertib, 13 adalah penutup kepada segala rukun-rukun solat yang membezakan umat Islam dan kuffar. Hari ini satu Malaysia, insyaAllah kelak satu Khilafah. Satu Tuhan, Satu Rasul, Satu Kiblat, Satu Syahadah, Satu Jihad dan Satu Negara untuk Satu Umat. InsyaAllah, teori R-A-H-M-A-N (barisan Perdana Menteri Malaysia) yang membawa maksud ‘Pengasih’ seperti kasihnya Tuhan kepada bumi Malaysia yang aman ini walaupun sering berlaku beberapa percubaan untuk memporak-perandakan dari dalam dan luar negara, akan dikhatamkan. InsyaAllah, sebuah teori atau barisan pemerintah baru akan terwujud selepas itu, mungkin M-A-H-D-I atau M-A-H-A-D-I yang membawa maksud ketua atau pemimpin dan mungkin itulah yang cuba disampaikan oleh Waliyullah Laksamana Hang Tuah melalui sumpah keramatnya. Hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana dalam mengatur setiap perancangan.

“Menggubal undang-undang Allah s.w.t seperti Hudud dan Qisas hukumnya haram. Dalam sistem pemerintahan demokrasi, hukum-hukum yang ditentukan Allah s.w.t tidak diterapkan dan diadili mengikut pemahaman manusia. Dan apa yang terjadi pada masa ini adalah rakyat mengagung-agungkan sistem demokrasi dengan alasan ianya sistem yang adil yang membenarkan rakyat bebas bersuara dan bebas memilih sedangkan dalam agama Islam terdapat batasan dalam sesuatu perkara demi kebaikan umat. Sebuah negara Islam perlu mengamalkan sistem pemerintahan Islam. Bagi negara-negara demokrasi/republik yang mengisytiharkan negara mereka adalah sebuah negara Islam, perkara ini secara automatik terbatal kerana negara tersebut tidak mengamalkan hukum-hukum Allah s.w.t. walaupun jawapan yang diberikan adalah 'Majoriti rakyat di negara ini beragama Islam'. Dan sedarlah wahai umat Islam, sedarlah kalian dengan sistem pemerintahan yang kalian pilih ini”.

Hadis Imam Ahmad juga diriwayatkan oleh Baihaqi dari Nu'man Bin Basyir;Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wa Sallam bersabda:
“Masa kenabian itu ada di tengah-tengah kalian, adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.
Selanjutnya adalah masa Khilafah yang mengikuti jejak kenabian (Khilafah ’ala minhaj an-nubuwwah), adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.
Selanjutnya masa kerajaan yang menggigit (Mulkan ’Adhan), adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.
Setelah itu, masa kerajaan yang menyombong (Mulkan Jabariyyan), adanya atas kehendak Allah, kemudian Allah mengangkatnya apabila Dia menghendaki untuk mengangkatnya.
Selanjutnya adalah masa Khilafah yang mengikuti jejak kenabian (Khilafah ’ala minhaj an-nubuwwah). Kemudian beliau (Nabi) diam.
[HR Ahmad dan Baihaqi dari Nuâman bin Basyir dari Hudzaifah]

Firman Allah:
“Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.” (Surah Ali Imran: ayat 140)

Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wa Sallam bersabda:
"Akan terjadi di akhir zaman Islam muncul dari bumi sebelah Timur."
(tersebut di dalam Kitab Sababul Inhithat Al Muslimin oleh Sayid Hasan Ali An Nadwi)

As-Syahid Hasan Al-Banna pernah mengatakan:
"Kepemimpinan dunia dipegang secara bergilir oleh orang dari Timur dan orang Barat."

Berkenaan dengan perenggan terakhir artikel yang dipaparkan di atas merupakan ‘andaian’ saya sahaja dan tidak dipengaruhi oleh mana-mana pihak. Saya tidak meminta anda untuk mempercayainya selain mahu anda berfikir. Secara ikhlasnya, saya tertarik dengan angka 13 yang secara kebetulan dipertemukan bersama. Solat 5 waktu sehari semalam adalah sesuatu kewajiban kepada seluruh umat Islam dan merupakan tiang agama. Apa yang menguatkan lagi ‘andaian’ saya ialah jika melihat kepada rukun solat, ia mempunyai 13 perkara di dalamnya di mana rukun yang ke 13 ialah tertib atau penutup atau penyudah kepada segala rukun yang lain yang membezakan umat Islam dan kuffar. Anda tentu faham apa maksud saya bukan? Maksud saya, ‘berkemungkinan’ ada berlakunya pemisahan atau peralihan kuasa di antara sistem kuffar (Demokrasi) kepada sistem Allah (Khilafah) dan ‘berkemungkinan’ akan berlaku dan bermula di Malaysia. Selain itu, penggunaan dinar ‘emas’ juga akan dimulakan kembali (seperti yang pernah dibangkitkan perlaksanaannya oleh Tun Dr Mahathir sebelum ini bagi menguatkan dan mengukuhkan lagi ekonomi negara-negara Islam) setelah diranapkan sekian lama oleh Yahudi dengan matawang ‘kertas’ yang tiada nilai apabila dibakar. Kebangkitan Islam dan pemerintahan Khilafah bukan sesuatu khayalan atau omong-omong kosong sahaja kerana Nabi Muhammad juga telah menyatakannya melalui sabdanya (seperti yang diselitkan di dalam artikel di atas). Kita sekarang berada di bawah sebuah pemerintahan yang sombong, bukan sahaja di Malaysia malah yang paling nyata ialah Amerika dan Israel (Yahudi). Sesuatu pemerintahan bukanlah bersifat kekal atau dari ‘dulu, kini dan selamanya’ (kita boleh melihat sendiri motto yang taksub dengan kekuasaan - sombong dan bongkak) kerana setiap pemerintahan di atas muka bumi Allah ini juga akan mengalami kejatuhan walaupun ia berada di tempat yang tertinggi (sila rujuk sejarah Islam dan sejarah dunia mengenai pemerintahan dan tamadun sesuatu bangsa dan negara) dan ia juga merupakan permulaan kepada tanda-tanda besar hari Qiamat (tanda pertama yang disepakati) di mana seorang khalifah akan diutus oleh Allah untuk membersihkan bumi ini daripada segala kekotoran, mengemaskini agama Islam dan memberi sinar baru kepada umat Nabi Muhammad. Zahirnya khalifah tersebut ke dunia ini juga adalah untuk membersihkan nama Nabi Muhammad dan keluarga baginda kerana kebanyakan daripada keturunan baginda telah dibunuh oleh musuh-musuh Islam (juga terdiri daripada orang Arab sendiri). Kebanyakan mereka (keturunan dan sahabat-sahabat baginda) yang selamat, telah melarikan diri ke sebelah Timur Jauh iaitu Nusantara (sila rujuk sejarah awal perkembangan dan tamadun Islam di Nusantara bermula dengan sejarah akhir Nabi Ibrahim - keturunan Nabi Ibrahim - agama Nabi Ibrahim - Bani Jawi - tulisan Jawi - ‘masuk Jawi’ - Bani Israel yang beriman - Bani Tamim). Sedikit selingan, janganlah kita mengutuk atau menglaknat Israel kerana ia umpama kita menglaknat Nabi yang menurunkan keturunan Israel itu sendiri dan para Nabi yang berada di dalam lingkungannya. Selain itu juga, di dalamnya ada satu puak yang mendapat petunjuk daripada Allah dan susur galur keturunannya ada di kalangan kita di sini. Berbalik kepada cerita tadi, tidak hairanlah mengapa Yahudi Zionis menempatkan pengkalannya di Pulau Singa yang sekecil itu. Namun umat Islam di Nusantara khususnya di Malaysia masih alpa, lalai dan leka. ‘Berkemungkinan’ juga akan berlakunya gempa bumi yang berturut-turut dan gunung berapi di kawasan Indonesia (yang akan menyelubungi langit dengan asap tebal) sehingga menggerakkan plat-plat bumi yang akhirnya merapatkan kembali muka bumi Malaysia (Semenanjung Tanah Melayu) dan Indonesia (Sumatera) sepertimana suatu ketika dahulu di mana Malaysia (Semenanjung Tanah Melayu) dan Indonesia (Sumatera) hanya disempadani dengan sebatang sungai (kini Selat Melaka). Tidak hairanlah juga mengapa Aceh, Kedah dan Kelantan mendapat gelaran serambi Mekah dan negeri/negara Chermin (cuba lihat peta ketiga-tiga negeri/wilayah ini yang berada di dalam kedudukan yang sejajar dan cuba anda lipatkan Selat Melaka sehingga menjadi sebatang sungai).

Ketahuilah bahawa Imam Mahdi atau Muhammad bin Abdullah atau Syuib bin Salleh hanya merupakan gelarannnya sahaja yang mewakilkan sifat-sifat yang dimiliki oleh pemilik-pemilik nama kepada khalifah tersebut. Semua itu adalah rahsia Allah bagi mengaburi mata musuh-musuh Islam supaya tidak dapat dihidu, dicari dan dibunuh. Imam Mahdi dan pemuda Bani Tamim merupakan 2 individu yang berbeza. Kemunculan Imam Mahdi akan dimulakan terlebuh dahulu oleh pemuda Bani Tamim yang memainkan watak atau peranan sebagai penggerak kebangkitan, penyelaras dan menyediakan tempat atau tapak pentadbiran serta pemerintahan dan barulah kepimpinan Imam Mahdi akan terserlah dan dizahirkan di atas kehendak Allah (diislahkan pada satu malam). Pada mulanya, Imam Mahdi seorang yang pendiam dan tidak petah berbicara. Ingin saya nasihatkan di sini, kita tidak perlulah terlalu taksub untuk mencari siapa dia pemuda Bani Tamim dan siapa dia Imam Mahdi serta bilakah mereka akan muncul kerana barangkali ada pihak yang akan mengambil kesempatan untuk menghidupkan watak-watak tersebut (palsu) sedangkan Imam Mahdi sendiri tidak mahu dan tidak tahu dirinya adalah Imam Mahdi yang dijanjikan oleh Allah. Bagi anda yang tidak mengetahui berkenaan dengan segala protokol dan konspirasi Yahudi Zionis, Freemason, Illuminati dan pergerakan-pergerakan sulit lain, mereka (konco-konco dan orang suruhan Al-Masih Ad-Dajjal) juga sedang giat untuk membangunkan ‘New World Order’ iaitu 1 dunia, 1 pemerintahan baru dan 1 ajaran agama baru yang diketuai oleh Al-Masih Ad-Dajjal Laknatullah. Sebenarnya, kita telah pun berada di dalamnya tanpa kita sedari dek kerana keasyikkan duniawi. Jadi, janganlah diri kita ini diumpamakan sebagai orang yang terlalu lapar sehinggakan menerkam apa sahaja makanan di hadapan mata kita tanpa mengira bersih atau kotor, halal atau haram. Begitu juga zahirnya Al-Masih Ad-Dajjal di muka bumi ini. Kita tidak perlulah terlampau taksub mencari siapa dia Al-Masih Ad-Dajjal yang sebenar itu dan bilakah kemunculannya. Hakikatnya, orang yang menyebarkan agama Allah dan orang yang menyebarkan fitnah sedang sama-sama bergerak ketika ini. Pilihlah jalan mana yang anda mahu. Walau apapun yang berlaku selepas ini, bersiap siagalah daripada sekarang dengan ketaqwaan dan aqidah yang kental. Lagipun, kita tidak pasti samada semua itu akan berlaku di dalam hayat kita ataupun tidak kerana kita tidak tahu bila kita akan mati. Pesanan ini untuk diri saya sendiri dan kepada anda yang membaca.

0 ulasan: